03 Mei 2010

Perlancongan Ke Pulau Lagenda Langkawi Kedah...


DATARAN HELANG.

 PULAU LAGENDA LANGKAWI....

Perhatian Kepada Semua Teman-Teman Bloggers.

Sesiapa yang bercadang dan ingin melancong bersama keluarga atau pun bersama kawan-kawan ke Pulau Lagenda Langkawi semperna cuti sekolah akan datang ataupun pada bila-bila masa pun bolehlah menghubungi aku Naughty Boys (H/P NO : 012-4854347). Aku juga akan pastikan keselesaan anda ditahap semaximanya. Aku juga menawarkan tempat penginapan, pengangkutan dan pemandu pelancong untuk sesiapa yang memerlukan nya. Tapi aku ingatkan korang yang berminat supaya membuat tempahan awal supaya tidak ada sebarang kesulitan. Bagi yang berminat dan hendak mengetahui maklumat lanjut bolehlah menghubungi aku melalui no. telefon seperti yang aku berikan diatas.

Kami juga menyediakan Pekej Pelancongan kepada anda, adalah seperti berikut :

- Penginapan - Apartment Sri Lagenda (3 bilik) - 1 hari  = RM 220.00.

- Kenderaan - MPV (Sebuah)                             - 1 hari  = RM 130.00.

- Tempat Yang Akan Dilawati :

- Island Hopping                                              - 1 Jam.

- Tasik Dayang Bunting                                    - 1 Jam.

- Pulau Beras Basah                                         - 1 Jam.

- Memberi Makan Kepada Burung Helang        - 1 Jam. = RM 350.00 (Termasuk Bayaran Tambang Bot).

Jumlah Keseluruhan  Kos                                              = RM 650.00.

* (Tertakluk Kepada Keadaan dan jika terdapat sebarang perubahan pihak kami akan memaklumkan kepada anda lebih awal).

Jika hendak melihat gambar tempat penginapan, kenderaan untuk disewa dan destinasi-destinasi menarik di Pulau Langkawi klik pada halaman Perlancongan Ke Langkawi pada blog aku ni.
 
Macam Mana Menarik Kan.....?

Kalau Berminat Sila Hubungi Aku Segera.....

Kadar Bayaran Bergantung Kepada Keadaan 

Dan 

Boleh Dirundingkan (Untuk Teman-Teman Bloggers Je).
TEMPAHAN AWAL BAGI MENGELAKKAN  SEBARANG KESULITAN.....

Sekian, 

Terimakasih.

Ikhlas Dari Naughty Boys.....
http://imnaughtyboys.blogspot.com.   



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails