09 Februari 2010

Dari Las Vegas Ke Malaysia.....


video
Ish...... hebatnye orang ni dan silapmata dia, kiranya teruja gak aku tengok dan teringin sangat aku nak ketuk kepala dia laju-laju sebab pandai sangat menipu orang. Tak sangka aku ada gak orang yang boleh buat macam ni. Korang rasa kat negara kita ada tak orang yang boleh wat cam ni.
Aku rasa mesti tak ada punya tapi kalau ada korang bagitau kat aku, aku nak jumpa dengan dia. Memanglah ini semua hanya silap mata tapi silap mata dia tu taraf 7 bintang. Aku nak minta tolong korang sikit je, kalau korang dapat tahu kat mana ada orang yang boleh buat cam ni bagitau aku ek............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails