21 Oktober 2010

TTT (TOH TUAN TANAH) Dalam Kenangan....



Oleh kerana aku telah lama tak aktif dalam penulisan blog ini, aku terlepas berita tentang TTT (TOH TUAN TANAH) yang telah kembali kerahmatullah lima bulan yang lalu. Aku hanya mendapat tahu berita ini pada hari ini melalui Badboy. Aku begitu terkejut mendengar berita ni hingga berdiri bulu roma aku.
Salam Takziah buat ahli keluarga beliau. Beliau adalah seorang teman blogger dan sahabat yang baik dan seorang yang sentiasa ceria. Sebab tu lah bila aku rasa boring je aku akan masuk ke blog dia. Pemergian beliau bagi aku adalah satu kehilangan salah seorang blogger dan teman yang baik. Itulah sebabnya aku terpanggil untuk menulis en3 ni. Kepada semua blogger yang melawat blog aku dan membaca en3 ini, sedekahkan lah AL-FATIHAH dan DOA kanlah semoga rohnya ditempatkan bersama-sama orang2 yang beriman.

Semoga roh beliau di cucuri rahmat Allah swt.

Sekian untuk en3 ini. Terimakasih.

Dari............


Naughty Boys...
(http://imnaughtyboys.blogspot.com)

4 ulasan:

  1. sedih sgt beb bila dpt tau
    kak ttt da xde..
    arwah peramahhhh sgt..
    hem..tp tu la...cervical canser kan..mmg xde
    cara la..still rindukan arwah la :(
    sama sama doa kan eh

    BalasPadam
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails