14 Mei 2010

Tanggongjawab Keatas Penulisan Anda...



Perhatian kepada sesiapa yang berkenaan :

Untuk pengetahuan korang, antara benda yang paling aku benci dalam hidup aku  ialah baling batu sembunyi tangan atau dalam dunia blogger ni jenis yang tak berani bertanggongjawab ke atas penulisanya. Nasihat aku kepada orang yang berkenaan lain kali kalau agak tak berani nak bertanggongjawab atas penulisan ko jangan tulislah. buat apelah ko gunakan nama guest tu. Gunakan nama link ko lah BODOH  dan orang cam ko ni aku malas dan tak ada masa nak layan. Dan tujuan aku tulis en3 ni pun bukan pasal aku nak layan ko, tapi cuma nak ingat kan kat orang yang bodoh cam ko je. Jadilah manusia yang bertanggongjawab sikit lah BODOH. Sebenarnya aku bukan setakat boleh panggil ko ni BODOH je banyak lagi perkataan lain aku boleh cakap kat ko tau tak, tapi aku ni bukan jenis suka gunakan perkataan kesat sangat. Dan kalau ko cakap elok-elok dengan aku 10 kali aku cakap elok2 kat kau, ko tau tak dan kalau benar seperti apa yang ko cakap tu aku boleh minta maaf kerana aku tahu aku ni manusia biasa mungkin aku pernah menyusahkan ko, tak tahu lah kot2 ko ni bagus sangat dan tak pernah menyusahkan orang, ni tak ko buat bagi aku temp. je. 

Maaf teman-teman semua aku bukannya kata kat korang semua. Aku cuma kata kat orang yang tu je dan siape yang makan cili dia lah yang rasa pedas.

Sekian, setakat ini.....

* Sekali lagi aku mohon maaf kepada korang semua atas kekasaran perkataan dalam penulisan aku.

Terimakasih.....

Teguran ikhlas dari,

Naughty Boy...
(http://naughtyboys.blogspot.com) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails