18 Januari 2010

Gitaris Wanita Yang Aku Minati.



video

Kalau korang nak tahu inilah antara pemain gitar wanita yang aku minati. Aku bukan minat dia sebab dia cun tapi cubalah tengok cara dia main gitar selamber dan dan bersahaja jer. Bukan senang nak main gitar sambil menyanyi sebab dia ni wanita dan main gitar kapuk plak tu. Kalau gitar karan atau lelaki yang main tu biasalah. Aku tahu semua tu sebab aku pun main gitar gak. Nanti dia akan keluar dangan album single yang pertama. Jadi korang supportlah dia sama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails